Головна » Файли » На допомогу вчителям

Ранкові зустрічі
[ Викачати з сервера (20.0 Kb) ] 2019-02-12, 10:44 PM

Ранкова зустріч

Розроблена і проведена

вчителем початкових класів,

Никоненко М.О.

Тема: Мій настрій

Мета: учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. Виховувати почуття гармонії з навколишнім світом, любов до рідного раю.

Обладнання : кольорові стрічки, ілюстрації на українську тематику.

План проведення:

  1. Вітання.
  2. Щоденні новини.
  3. Ранкова зарядка.
  4. Обмін інформацією.
  5. Підсумок.

Хід ранкової зустрічі:

1. Вітання

Промінчик зимовий заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з’єднаєм долоньки свої

І радо всміхнемось –

Я – вам, ви – мені.

  • Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. То ж давайте її примножимо, привітавшись один з одним подарунками.

Діти:

  • Я хочу подарувати тобі щастя!
  • Прийми від мене у подарунок хороший настрій!
  • Мій подарунок для тебе – кольорова веселка у небі!
  • Я хочу подарувати тобі натхнення!
  • Усі весняні квіти – це мій подарунок для тебе!
  • Я дарую тобі міцне здоровя!
  • Я хочу подарувати тобі красу!
  • Прийми в подарунок від мене посмішку!
  • Прийми в подарунок від мене повагу!
  • Я дарую тобі щиру ласку!
  • Я хочу подарувати тобі чарівну казку!
  • Я дарую тобі радість велику!
  • Прийми в подарунок від мене щедрість!
  • Я дарую тобі чудеса!
  • Мій подарунок для тебе – дружба вірна й міцна!

 

2. Щоденні новини

  • Молодці, дітки, скажіть, яка зараз триває пора року?
  • Назвіть основні ознаки зими?(Сонечко не гріє, дні похмурі, морозно; випадає сніг, ожеледиця, іній на деревах, хуртовини)
  • Хто сьогодні підготував віршик про зиму?

Учениця. Вдягнувшись тепліше,

Морозяним ранком

Мариночка вийшла

І стала на ґанку.

— Як гарно навколо!

Все вкрилось кругом

Пухнастим та чистим

Блискучим сніжком.

  • Як називається місяць?
  • Яким за порядком є місяць лютий у цій порі?
  • Хто розповість віршик про лютий?

Учениця. Третій місяць зветься лютий,

А лютує він тому,

Що на світі довго бути

Не доводиться йому.

Хоче лютий, щоб на світі

Панувала вік зима.

Та поволі сонце гріти

Починає крадькома.

- Яку назву має сьогоднішній день?

- Який день був учора? Як називається день завтрашній?

- Яке сьогодні число? Яке число було вчора? А сьогодні?

 

3. Ранкова зарядка

- А тепер настав час ранкової зарядки

- 1 клас прийшов до школи(крокують на місті)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас дружний клас (крокують на місті)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас веселий клас ( посміхаються)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас дівчатка є? ( виконують реверанс)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас хлоп’ята є? (нахиляють голови, руки за спиною)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Будем вчитися читати ( махи правою рукою перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Рахувати і писати ( махи лівою рукою перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Малювати і співати (махи обома раками перед собою)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • З фізкультурою дружити( присідання)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас стрибати вміє ( стрибають на місці)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Школі 1 клас радіє ( стрибають на місці)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • 1 клас ви молодці( піднімають великий палець догори)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  • Вправи виконали всі (піднімають руки вгору тріпочуть пальчиками)

Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)

  1. Обмін інформацією
  • Сьогодні ми помандруємо до країни Настрою, в якій розглянемо наші відчуття, переживання та їх значення для нашого здоров’я.

- Що ж таке настрій та емоції?

Повідомлення учениці.

  • Емоції супроводжують нас усе життя. Ми з вами, якщо пишемо електронні листи, смс – використовуємо смайлики.

В новонародженої дитини емоції охоплюють від хвилювання через почуття голоду і мокрої пелюшки до спокою від близькості мами та її серцебиття, теплої, сухої пелюшки, почуття ситості.

Вам вже знайомі радість відкриттів, захоплення від подарунка, любов до рідних і близьких людей, насолода від перегляду мультфільмів. Відомі також сум від розлуки з дорогими людьми, зневага до нечесних вчинків, навіть, на жаль, злість і страх.

Тому емоції розділились на позитивні, які допомагають зберегти здоров’я (радість, упевненість, сором’язливість, веселість, захоплення, спокійність) та негативні, які викликають поганий настрій ( страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість) спричиняють різні захворювання. Ці емоції небезпечні для здоров'я.

 

Вправа «Мікрофон»

- Як ви думаєте, які емоції потрібні людині, її здоров’ю? ( Діти міркують, обґрунтовують свої відповіді. Доходять висновку, що позитивні емоції потрібні здоров’ю). Дуже важливо, щоб кожній ранок починався з позитивних емоцій, гарного настрою.

Вправа «Мій настрій»

- Зараз за допомогою стрічок різного кольору ми визначимо, який настрій у наших першокласників. Оберіть стрічечку з відповідним кольором вашого настрою і обґрунтуйте свій вибір. (Діти вибирають стрічки і пояснюють свій вибір)

5. Підсумок

Молодці, дітки, майже в усіх хороший настрій сьогодні. Я зичу вам якомога частіше перебувати в гарному настрої та ділитися ним з іншими людьми.

Живіть, радіючи кожному дню!

Категорія: На допомогу вчителям | Додав: nikonmarinka
Переглядів: 245 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar