Головна » Файли » На допомогу вчителям |
[ Викачати з сервера (20.0 Kb) ] | 2019-02-12, 10:44 PM |
Ранкова зустріч Розроблена і проведена вчителем початкових класів, Никоненко М.О. Тема: Мій настрій Мета: учити порівнювати різні настрої на основі індивідуальних особливостей взаємовідносин першокласників; сприяти емоційному розвантаженню, комфортності учнів ; розвивати уміння створювати та підтримувати гарний і веселий настрій. Виховувати почуття гармонії з навколишнім світом, любов до рідного раю. Обладнання : кольорові стрічки, ілюстрації на українську тематику. План проведення:
Хід ранкової зустрічі: 1. Вітання Промінчик зимовий заглянув у клас І в коло велике зібрав, друзі, нас. Давайте з’єднаєм долоньки свої І радо всміхнемось – Я – вам, ви – мені.
Діти:
2. Щоденні новини
Учениця. Вдягнувшись тепліше, Морозяним ранком Мариночка вийшла І стала на ґанку. — Як гарно навколо! Все вкрилось кругом Пухнастим та чистим Блискучим сніжком.
Учениця. Третій місяць зветься лютий, А лютує він тому, Що на світі довго бути Не доводиться йому. Хоче лютий, щоб на світі Панувала вік зима. Та поволі сонце гріти Починає крадькома. - Яку назву має сьогоднішній день? - Який день був учора? Як називається день завтрашній? - Яке сьогодні число? Яке число було вчора? А сьогодні?
3. Ранкова зарядка - А тепер настав час ранкової зарядки - 1 клас прийшов до школи(крокують на місті) Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
Так, так, так, так, так, так (плескають в долоні)
- Що ж таке настрій та емоції? Повідомлення учениці.
В новонародженої дитини емоції охоплюють від хвилювання через почуття голоду і мокрої пелюшки до спокою від близькості мами та її серцебиття, теплої, сухої пелюшки, почуття ситості. Вам вже знайомі радість відкриттів, захоплення від подарунка, любов до рідних і близьких людей, насолода від перегляду мультфільмів. Відомі також сум від розлуки з дорогими людьми, зневага до нечесних вчинків, навіть, на жаль, злість і страх. Тому емоції розділились на позитивні, які допомагають зберегти здоров’я (радість, упевненість, сором’язливість, веселість, захоплення, спокійність) та негативні, які викликають поганий настрій ( страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість) спричиняють різні захворювання. Ці емоції небезпечні для здоров'я.
Вправа «Мікрофон» - Як ви думаєте, які емоції потрібні людині, її здоров’ю? ( Діти міркують, обґрунтовують свої відповіді. Доходять висновку, що позитивні емоції потрібні здоров’ю). Дуже важливо, щоб кожній ранок починався з позитивних емоцій, гарного настрою. Вправа «Мій настрій» - Зараз за допомогою стрічок різного кольору ми визначимо, який настрій у наших першокласників. Оберіть стрічечку з відповідним кольором вашого настрою і обґрунтуйте свій вибір. (Діти вибирають стрічки і пояснюють свій вибір) 5. Підсумок Молодці, дітки, майже в усіх хороший настрій сьогодні. Я зичу вам якомога частіше перебувати в гарному настрої та ділитися ним з іншими людьми. Живіть, радіючи кожному дню! | |
Переглядів: 245 | Завантажень: 5 | |
Всього коментарів: 0 | |